Gejl fra Google
Seneste kommentarer:
30 days of blog Archive
-
Jeg hader unboxing vidoes/Jeg pakker Nokia N9 ud
Posted on September 29, 2011 | 3 CommentsEr det kun mig, der synes at der der videoer, hvor folk pakker elektroniske dimser ud, er lidt åndsvage? Altså de fleste der ser videoerne, har formentlig set videoer af […] -
Så kom Dr. Oetker ned med nakken! Eller…
Posted on September 29, 2011 | 2 CommentsSå lykkedes det! Retfærdigheden sejrede! Eller et eler andet lort… Nå, men jeg har jo tidligere skrevet om min kamp med Dr. Oetker om, at deres Ristorante pizza altså IKKE […] -
Hey Christiania! Hvorfor skal vi betale?
Posted on September 27, 2011 | No CommentsMisforstå mig endelig ikke. Jeg har stor sympati for Christiania, og har altid nydt at komme der. Men jeg forstår ikke helt, hvorfor beboerne vil have alle os andre til […] -
Så er der VM i cykling!!
Posted on September 25, 2011 | No CommentsSå oprandt dagen! VM i København/Rudersdal er i gang. Og her til morgen tog jeg mine unger under armen og bevægede mig mod Rådhuspladsen for at få et glimt af […] -
Facebook timeline – og hvad så?
Posted on September 23, 2011 | No CommentsSå så man lige Facebook introducere deres nye feature. Timeline!! Og jeg kan ikke rigtig se, hvad det bringer af nyt. Men designet er da ihvertfald en klar forbedring. Og […] -
Fantastisk cykelfest i København!
Posted on September 21, 2011 | 1 CommentOmkring kl. 15 i eftermiddag fik jeg bevæget mig langs enkeltstartsruten ned mod opløbsstrækningen på Rådhuspladsen. Der var fantastisk stemning langs ruten og vildt mange begejstrede tilskuere. Jeg nåede ned […] -
Go go Mørkøv!!
Posted on September 21, 2011 | No CommentsSå fik jeg min live cykelløbs debut!! Altså som tilskuer. På hjørnet af Sølvgade og nr. Farimagsgade så jeg de første ryttere køre forbi på mændenes enkeltstart. Det var fanme […] -
Hvad skal Ripa udvises til?
Posted on September 21, 2011 | No CommentsKære politikere i Danmark Kunne man udbede sig en forklaring på, hvordan de danske myndigheder kan udvise en 8-årig pige til Bangladesh, når hun formentlig ikke har nogen til at […] -
Folketingsvalg – nu løber det løbsk!
Posted on September 12, 2011 | No CommentsI dag fik den igangværende valgkamp lige et ordentligt nøk op af craziness-skalaen. Primært på grund af to kontroversielle forslag i helt forskellige ender af det politiske spektrum. For det […] -
Derfor skal du ikke have børn!!
Posted on September 10, 2011 | 3 CommentsJeg har tre børn, og dem er jeg mægtig glade for. Min søn er den ældste, og han er fem år. Sidste vinter begyndte han at gå til rytmik som […]
![Så kom Dr. Oetker ned med nakken! Eller… Så lykkedes det! Retfærdigheden sejrede! Eller et eler andet lort… Nå, men jeg har jo tidligere skrevet om min kamp med Dr. Oetker om, at deres Ristorante pizza altså IKKE […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/09/mozarella-115x115.jpg)
![Hey Christiania! Hvorfor skal vi betale? Misforstå mig endelig ikke. Jeg har stor sympati for Christiania, og har altid nydt at komme der. Men jeg forstår ikke helt, hvorfor beboerne vil have alle os andre til […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/09/Christiania-115x115.jpg)
![Så er der VM i cykling!! Så oprandt dagen! VM i København/Rudersdal er i gang. Og her til morgen tog jeg mine unger under armen og bevægede mig mod Rådhuspladsen for at få et glimt af […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/09/IMG_5837-115x115.jpg)
![Facebook timeline – og hvad så? Så så man lige Facebook introducere deres nye feature. Timeline!! Og jeg kan ikke rigtig se, hvad det bringer af nyt. Men designet er da ihvertfald en klar forbedring. Og […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/09/timeline1-115x115.png)
![Fantastisk cykelfest i København! Omkring kl. 15 i eftermiddag fik jeg bevæget mig langs enkeltstartsruten ned mod opløbsstrækningen på Rådhuspladsen. Der var fantastisk stemning langs ruten og vildt mange begejstrede tilskuere. Jeg nåede ned […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/09/Bobridge+Brajkovic-115x115.jpg)
![Go go Mørkøv!! Så fik jeg min live cykelløbs debut!! Altså som tilskuer. På hjørnet af Sølvgade og nr. Farimagsgade så jeg de første ryttere køre forbi på mændenes enkeltstart. Det var fanme […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/09/cykelvm1-034-115x115.jpg)
![Derfor skal du ikke have børn!! Jeg har tre børn, og dem er jeg mægtig glade for. Min søn er den ældste, og han er fem år. Sidste vinter begyndte han at gå til rytmik som […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/09/IMG_0963-115x115.jpg)