Gejl fra Google
Seneste kommentarer:
Nokia N9 Archive
-
Nokia N9 – et meget frisk pust – en anmeldelse
Posted on October 5, 2011 | 2 CommentsSå har jeg snart ejet min Nokia N9 med Meego styresystemet i en uges tid, og efter to år med en Iphone har det været en ny og eksotisk oplevelse. […] -
Jeg hader unboxing vidoes/Jeg pakker Nokia N9 ud
Posted on September 29, 2011 | 3 CommentsEr det kun mig, der synes at der der videoer, hvor folk pakker elektroniske dimser ud, er lidt åndsvage? Altså de fleste der ser videoerne, har formentlig set videoer af […] -
Lidt nyt om Nokia N9
Posted on September 8, 2011 | No CommentsJeg har tidligere omtalt Nokias kommende topmodel N9 og omtalt de vigtigste funktioner. I et andet indlæg har jeg beskrevet min skepsis over, om man vil komme til at blive begrænset […] -
Har jeg egentlig brug for apps?
Posted on August 23, 2011 | 1 CommentSom jeg også har berettet om tidligere, har jeg i en lang periode haft en meget høj frekvens af telefonskift. Men de sidste to år har min Iphone 3Gs og […]
![Nokia N9 – et meget frisk pust – en anmeldelse Så har jeg snart ejet min Nokia N9 med Meego styresystemet i en uges tid, og efter to år med en Iphone har det været en ny og eksotisk oplevelse. […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/10/IMG_5918-115x115.jpg)
![Lidt nyt om Nokia N9 Jeg har tidligere omtalt Nokias kommende topmodel N9 og omtalt de vigtigste funktioner. I et andet indlæg har jeg beskrevet min skepsis over, om man vil komme til at blive begrænset […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/09/Sally-001-115x115.jpg)
![Har jeg egentlig brug for apps? Som jeg også har berettet om tidligere, har jeg i en lang periode haft en meget høj frekvens af telefonskift. Men de sidste to år har min Iphone 3Gs og […]](http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/08/app-loaded-iphone-5-mock-up-image-115x115.jpg)