Svar fra Dr. Oetker

For et par uger siden skrev jeg til Dr. Oetker om, at de vildleder ved at markedsføre Pizza Ristorante med ordene “smager som var de lavet på italiensk restaurant.”

Nu har jeg modtaget svar:

Hej Andreas

Vi er naturligvis kede af at høre om din kedelige oplevelse.

Hvis du sender din kassebon (alternativt skanner den ind) og konto oplysninger ind til os vil vi selvfølgelig kompensere dig beløbet.

Med venlig hilsen – Best regards
Dr. Oetker Danmark A/S
Peter Storm

Og det er da fint, at de vil give mig pengene tilbage. Men jeg er skuffet over, at de slet ikke forholder sig til min egentlige kritik. Derfor har de promte fået svar tilbage om, at jeg opretholder mit krav:

Kære Peter Storm

Tak for din mail. Det er da rigtig fint, at Dr. Oetker vil kompensere mig for den dårlige oplevelse. Jeg har vedhæftet et foto af kvitteringen, og pengene kan overføres til (kontonr. slettet).

Men I forholder jer dog ikke til min kritik af jeres markedsføring, der jo i mine øjne er direkte misvisende. Det synes jeg er forkert, og jeg ønsker ikke, at andre forbrugere føres bag lyset fremover. Jeg forventer derfor fortsat, at I indstiller brugen af påstanden om, at Pizza Ristorante smager som var den lavet på italiensk restaurant.

mvh

Andreas Fensholm

Så nu venter jeg på svar fra dem endnu en gang. De får en uge, og ellers ryger der mails afsted til Forbrugerombudsmanden samt Aktive Forbrugere. Jeg giver aldrig op. Eller…

About Andreas

Jeg ejer denne side!! Men du må gerne være med. Bare giv den gas!!