Jeg har været tilmeldt HBO Nordics gratis prøveperiode. Men de har endnu ikke formået at give mig mulighed for at se deres ellers fremragende serier på mit dertil indrettede TV. Så derfor har de i dag modtaget nedenstående udemeldelse.
Kære HBO Nordic
Jeg har været glad for at måtte prøve jeres service gratis i to måneder nu. Jeg havde set meget frem til at opleve jeres indhold, som jeg ved holder en høj kvalitet, og som jeg ville have kunne brugt mange, mange timer på..Det er dog ikke gået helt som jeg havde forventet. Jeg har set én TV-serie. Jeg har ikke set den på mit TV, da jeg på det tidspunkt ikke havde nogen mulighed for at få jeres service op på mit Samsung TV fra 2011. Så jeg så Continuum på Ipad og Iphone og ind imellem PC. Jeg kæmpede lidt med browsere og forbindelse, og ind imellem måtte jeg give op. Og jeg har endnu til gode at afspille jeres indhold på Iphone over 3G-netværk. Men jeg kom dog igennem serien til sidst. Og den var rigtig god!.Siden har I indført airplay mirroring, så jeg skulle kunne smide billedet op på TV’et via mit Apple TV. Men dels er forbindelsen hakkende og dels er kvaliteten i jeres stream helt håbløs at vise på en 46 tommer skærm, da signalet ikke er HD. Så den funktion er på nuværende tidspunkt helt ubrugeligt..Jeg vil derfor gerne framelde mig inden udløbet af den gratis prøveperiode.
Jeg vil meget gerne betale for jeres indhold på et senere tidspunkt, hvis kvaliteten er i orden og hvis jeg uden de store problemer kan se det på mit TV. F.eks. via Playstation 3, Apple TV, Boxee Box, WD TV Live eller den slags eller via en velfungerende airplayfunktion der sender HD..Til jeres orientering er det pt. nemmere for mig at downloade jeres serier på internettet og se dem på mit TV end det er, hvis jeg betaler jer for servicen. Det kunne jeg naturligvis aldrig finde på, da det jo ikke er lovligt….mvhAndreas Fensholm
Hej Andreas
Nøj HBOnordic lyder som en halvsløj omgang. Du kom dog længere end jeg i processen og fik faktisk lov at se noget. Jeg fik ikke engang lov at indtaste betalingsinfo og dermed oprette abonnement.
HBOnordic er tydeligvis teknisk udfordret med deres egen løsning
Vh
@superlars fra Twitter
Hej Andreas
Så søger man på HBO og gratis medlemskab i en måned, og lander på din hjemmeside..
Small world…
Håber dælme i har det fantastisk, nu med 3 børn.
Hils mange gange.
Henriette Mittag
Hej frk. Mittag!
Sjovt at høre fra dig herinde. Vi har det fantastisk, omend 3 børn ikke nødvendigvis er noget jeg vil anbefale for alle og enhver…
Jeg håber også du har det dejligt, og at du ikke spiser for meget smør. Jeg skal hilse mange gange fra Gitte.
/A
Jeg vil vente på at HBO får en aftale med Apple så vil jeg til medle den igen jeg venter
Helt enig. Før der laves en decideret app til Apple TV eller introduceres ægte airplay inkl. surround og HD, så gider jeg ikke betale til HBO.
Jeg er helt enig med Andreas – jeg har dog ikke afbestilt mit abonnement – det gør at jeg uden dårlig samvittighed downloader serierne så jeg kan se dem i en ordentlig kvalitet.
Få nu den AppleTV/Boxee Box app forhandlet på plads HBO!
– vi har sgu ventet tålmodigt længe nok.
Jeg kan godt forstå rationalet Peter. Men jeg gider ikke betale, når servicen ikke virker. Jeg ser dog nok heller ikke så meget som jeg ville have gjort, hvis jeg havde betalt. Men GOT får jeg nok set…
Jeg ser dog frem til at dykke ned i deres katalog, når de får styr på teknikken.
mvh