Så har jeg frameldt HBO Nordic

Jeg har været tilmeldt HBO Nordics gratis prøveperiode. Men de har endnu ikke formået at give mig mulighed for at se deres ellers fremragende serier på mit dertil indrettede TV. Så derfor har de i dag modtaget nedenstående udemeldelse.

Kære HBO Nordic

Jeg har været glad for at måtte prøve jeres service gratis i to måneder nu. Jeg havde set meget frem til at opleve jeres indhold, som jeg ved holder en høj kvalitet, og som jeg ville have kunne brugt mange, mange timer på.
.
Det er dog ikke gået helt som jeg havde forventet. Jeg har set én TV-serie. Jeg har ikke set den på mit TV, da jeg på det tidspunkt ikke havde nogen mulighed for at få jeres service op på mit Samsung TV fra 2011. Så jeg så Continuum på Ipad og Iphone og ind imellem PC. Jeg kæmpede lidt med browsere og forbindelse, og ind imellem måtte jeg give op. Og jeg har endnu til gode at afspille jeres indhold på Iphone over 3G-netværk. Men jeg kom dog igennem serien til sidst. Og den var rigtig god!
.
Siden har I indført airplay mirroring, så jeg skulle kunne smide billedet op på TV’et via mit Apple TV. Men dels er forbindelsen hakkende og dels er kvaliteten i jeres stream helt håbløs at vise på en 46 tommer skærm, da signalet ikke er HD. Så den funktion er på nuværende tidspunkt helt ubrugeligt.
.
Jeg vil derfor gerne framelde mig inden udløbet af den gratis prøveperiode.

Jeg vil meget gerne betale for jeres indhold på et senere tidspunkt, hvis kvaliteten er i orden og hvis jeg uden de store problemer kan se det på mit TV. F.eks. via Playstation 3, Apple TV, Boxee Box, WD TV Live eller den slags eller via en velfungerende airplayfunktion der sender HD.
.
Til jeres orientering er det pt. nemmere for mig at downloade jeres serier på internettet og se dem på mit TV end det er, hvis jeg betaler jer for servicen. Det kunne jeg naturligvis aldrig finde på, da det jo ikke er lovligt…
.
mvh

Andreas Fensholm


About Andreas

Jeg ejer denne side!! Men du må gerne være med. Bare giv den gas!!