Nyt design – hvorfor nu det?

Jeg har længe været lidt træt af det gamle design. Dels fordi jeg nu har skullet kigge på det i flere år og efterhånden var træt af billeder af Lars Bom og Tøger Seidenfaden, og dels fordi det ikke var så fleksibelt som jeg gerne ville have.

Så nu har jeg altså valgt dette tema, som jeg vil forsøge mig lidt med et stykke tid. Der skal for det første laves et nyt banner og så skal der nok også rettes lidt på farverne og den slags. Hvis du har nogen gode idéer, så giv dem endelig til kende. Bare det ikke er noget om, at der skal være flere erotiske billeder af Hans Bischoff. Jeg orker det ikke…

Tags:

About Andreas

Jeg ejer denne side!! Men du må gerne være med. Bare giv den gas!!