Ja, det lykkedes efter en del kommunikationsproblemer mellem min PC og jeg.
Hvorfor har du nu skiftet til Wordpres spørger du nok? Og det er fordi jeg er en IT-wannabe idiot, der ikke kan lade være med at pille ved ting jeg ikke kan finde ud af. Jeg håber ikke generne bliver for store. Alle billeder er jo indtil videre blevet slettet, så det er jo ikke ligefrem kørt som smurt.
Men der er fortsat sandsynlighed for, at jeg kommer til at skrive noget jeg ihvertfald selv synes er sjovt ind imellem. Kig med!!
And
Du skrev nedenstående på wordpress. Fandt du en løsning, jeg har nemlig samme problem.
Når jeg sender en mail og aktiverer den ved at køre wp-mail.php, så bliver indlægget ikke postet. Istedet bliver indlæggets status sat til “pending review”, hvilket jo gør, at jeg skal ind i administrationsdelen før jeg kan poste indlægget. Og så ryger ideeen jo lidt.
Er der nogen der ved, hvordan jeg kan poste direkte?
Hej Steen
Så vidt jeg husker fandt jeg aldrig en løsning på problemet. Jeg installerede istedet pluginet WordPress mobile, så min blog automatisk vises i tilpasset udgave på mobiltelefoner, og så jeg derigennem kan poste indlæg gennem min mobilbrowser.
mvh
Andreas